Skip to main content

Dostawa

Dostawę realizujemy za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz kuriera InPost.
Wszystkie produkty są przez nas starannie zapakowane, aby w bezpieczny
sposób dotarły do klienta.

Sposób dostawy

Koszt dostawy

(przy zakupach powyżej 380zł)

Koszt dostawy

(przy zakupach poniżej 380zł)

Paczkomaty InPost – przedpłata

(płatność online przelewem internetowym lub za pośrednictwem PayU)

0,00 zł 12,99 zł
kurier InPost – przedpłata

(płatność online przelewem internetowym lub za pośrednictwem PayU)

0,00 zł 14,99 zł
kurier InPost – pobranie

(płatność gotówką lub kartą przy odbiorze)

19,99 zł 19,99 zł

 

Czas realizacji zamówienia 

Przygotowanie zamówienia do wysyłki trwa od 1 do 3 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty. Przewidywany czas dostawy zamówienia zajmuje maksymalnie 2 dni robocze.

Czas realizacji i dostawy nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych/ustawowo wolnych od pracy.

 

Co się stanie jeśli nie odbiorę przesyłki?

Kurierzy InPost podejmują z reguły dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli nie odbierzesz przesyłki za pierwszym razem, kurier będzie próbował ją dostarczyć następnego dnia roboczego. Jeśli ponownie nie odbierzesz przesyłki, paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

Wszystkie paczki zamówione do Paczkomatów InPost czekają na odbiór przez 48h. Po tym okresie wszystkie nieodebrane przesyłki są odsyłane do Oddziału InPost i zwracane bezpośrednio do Nadawcy. Pamiętaj, że możesz przedłużyć czas odbioru przesyłki z paczkomatu w aplikacji mobilnej InPost.

W przypadku gdy nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do magazynu, ponowna wysyłka jest możliwa tylko pod warunkiem uiszczenia ponownej opłaty za dostawę.